Creierul are nevoie de micul dejunMasa servita dimineata este considerata cea mai importanta masa a zilei, intrucat are rolul de a oferi energie pentru intreaga zi, asta numai daca alegerea noastra contine cereale integrale, proteine, alimente bogate in calciu si fructe. O zicala veche spune ca la masa de dimineata sa mancati ca un rege iar seara ca un cersetor.
Creierul are nevoie de micul dejun. Cercetarile stiintifice au aratat ca micul dejun este un element cheie pentru memorie. In cadrul studiului s-a observat ca cei care „sar” peste micul dejun obtin rezultate mai slabe la testele pentru memorie si au o putere de concentrare diminuata.
Prima masa a zilei ar trebui sa fie consistenta si sa contina grupe de alimente variante. Un mic dejun sanatos trebuie sa contina in jur de 400-500 de calorii si din componenta lui nu trebuie sa lipseasca proteinele si fibrele. Si cand spunem proteine ne referim la carnea slaba (pui sau peste, in varianta fiarta), oua, mazare, fasole, lactate, nuci, alune, arahide, caju, seminte de floarea soarelui (semintele consumate crude). Cerealele integrale, legumele, fructele si chiar unele produse de panificatie intra in categoria fibrelor.

Faceti alegeri inteligente atunci cand vine vorba de buna functionare a organismului si implicit a creierului.