Colectie de retete cu soia
Alimentele din soia sunt o mare sursa de proteine ​​si contin alte elemente nutritive importante, cum ar fi fibre, vitamine si Omega-3 acizi grasi.
Mai adaugati faptul ca soia contine din belsug lecitina (un aminoacid esential pentru creier), vitamina E (supranumita si vitamina tineretii), vitamina A, vitamine din complexul B (B1, B2, B6), saruri de calciu, fosfor, fier si potasiu, hormoni vegetali.
Alimentele care contin proteine ​​de soia sunt, de asemenea, o alternativa sanatoasa fata de carne si alte produse de origine animala care contin grasimi si colesterol saturat.
Soia este uneori adaugata la unele produse alimentare, cum ar fi paine, cereale si produse din carne, si este folosita ca un substitut de carne, din ea preparandu-se produse vegetariene, cum ar fi burgeri de soia, hot dog de soia sau crenwursti de soia.

Boabele de soia se pregatesc la fel ca si mazarea si fasolea boabe.

Spre deosebire de carnea animala, “carnea de soia” nu contine colesterol, adrenalina si hormoni.

Laptele de soia, consumat in deosebi de persoanele cu intolerenata la lactoza, contine proteine, vitamine din grupa B si substante minerale. Se foloseste la obtinerea smantanii sau a branzei dulci.

Branza de soia se foloseste la prepararea sandvisurilor, supelor, salatelor si a altor feluri de mancare.

Faina de soia nu contine gluten, si este bogata in proteine si saraca in amidon.

Alimentele care contin soia sunt o sursa buna de proteine ​​pentru vegetarieni si vegani, deoarece ofera toti aminoacizii de care au nevoie pentru a ramane sanatosi. Oamenii care consuma carne obtin toti aminoacizii esentiali din produse de origine animala.